S3 Trio3D

Radovan Garabik garabik na atlas03.dnp.fmph.uniba.sk
Pondělí Listopad 15 09:56:52 CET 1999

Vladimir Michl <michlv na penguin.cz> wrote:
 : On Wed, 10 Nov 1999, Radovan Garabik wrote:

 :> s tou kartou mam inac problemy... vsade na sieti sa pise ze xfree 3.3.5
 :> by ju mali podporovat, ale mne jednoducho nejde (vypne sa monitor,
 :> ako keby boli zle frekvencie). Ak pouzijem 3.3.4, ide bez problemov
 :> (v ramci moznosti). Konfiguracia je uplne ta ista, iba verzia Xservera
 :> novsia.

 : No neco podobneho mi delalo S3 Trio, kdyz jsem mel v jadre zakompilovanu
 : podporu APM s blank console ... (nebo tak nejak). Po te co jsem to vypl,
 : vse funguje. Ale nevim       jestli to bude i Vas problem, kdyz to zalezi na
 : verzi X serveru.

nie, APM nemam zakompilovane...
povedal by som ze bug v xserveri, ale divne je ze to vyzera ze inym to
chodi...

| Radovan Garabik http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__         garabik @ fmph.uniba.sk           |