S3 Trio3D

Milan Pikula - WWW www na banan.napri.sk
Pondělí Listopad 15 11:05:47 CET 1999

On Mon, 15 Nov 1999, Radovan Garabik wrote:

W> :> s tou kartou mam inac problemy... vsade na sieti sa pise ze xfree 3.3.5
W> :> by ju mali podporovat, ale mne jednoducho nejde (vypne sa monitor,
W> :> ako keby boli zle frekvencie). Ak pouzijem 3.3.4, ide bez problemov
W> :> (v ramci moznosti). Konfiguracia je uplne ta ista, iba verzia Xservera
W> :> novsia.
W>
W> : No neco podobneho mi delalo S3 Trio, kdyz jsem mel v jadre zakompilovanu
W> : podporu APM s blank console ... (nebo tak nejak). Po te co jsem to vypl,
W> : vse funguje. Ale nevim       jestli to bude i Vas problem, kdyz to zalezi na
> [...]

mam XFree 3.3.5, S3Trio3D/2X, je to sice ina karta, ale rovnako sialena :)
Skuste pridat Option "noaccel".

S pozdravom,

	Milan Pikula

--
Milan Pikula, WWW. Finger me for Geek Code.
http://fornax.elf.stuba.sk/~www, www na fornax.elf.stuba.sk