DHCPD - unknown hw address

Pondělí Listopad 15 20:15:36 CET 1999

Jan Liska (lisak na atrey.karlin.mff.cuni.cz) wrote:
:
: Ani mu to moc nevycitam, jedna se o (ppp-1) async linku s hdlc protokolem,
: ale umirat by kvuli tomu tedy nemusel. Nema s podobnym problemem nekdo
: zkusenost - napr. jestli ma cenu kompilovat novejsi verzi (ja mam dhcpd v2
: beta 1 patchlevel 6, dodavanou s 5.2).

Tak s timhle problemem jsem se nesetkal. Ale s dhcpd z RH 6.0 jsem bojoval
znacny cas a nepodarilo se mi ho prinutit korektne fungovat v tak jednoduche
konfiguraci jako je jeden pocitac se dvemi ethernetovymi kartami. :-(((
dhcpd z RH 6.1, ktery se tvari jako 2.0 final, funguje od zacatku bez
problemu. Mozna by ten upgrade preci jen stal za to...

Leos Bitto