HP-DeskJet

Jan Marek jmarek na pf.jcu.cz
Úterý Listopad 16 09:36:53 CET 1999

Dobry den,

Roman Kolombo wrote:

> U nejaky 6xx mi tu funguje ji poslat desitkove 27 40 115 49 81 .
> viz
> http://hpcc923.external.hp.com/cposupport/printers/support_doc/bpd03004.html
>
> hledat economode
>
> Jak ji to poslat v Linuxu automaticky nevim.

Nekolika zpusoby:

a) prepocitat si to do 8-ckove soustavy a pak na zacatek vstupniho
filtru dat neco jako:

echo -e "\aaa\bbb\ccc..." (musi tam byt vzdycky 3 cisla doplnena nulami,
takze 1=\001)

(vice man echo)

b) sekvenci si nacpat (napr. pres to echo) do souboru a na zacatek
vstupniho filtru dat:

cat jmeno_souboru

Jinak, vstupni filtr je uveden v souboru printcap jako hodnota parametru
if:

'if=uplna_cesta_ke_vstupnimu_filtru'

> Roman Kolombo

Zdravi
Honza Marek
--
Ing. Jan Marek
mailto:jmarek na email.cz, tel.:038/777 30 72