Samba nefunguje ani zaboha

Borek Lupomesky Borek.Lupomesky na ujep.cz
Úterý Listopad 16 09:28:05 CET 1999

   Hi all,

   Tak jsem "vyfasoval" novy skvely server a sel na nem rozchodit
sambu... bohuzel, doted se mi to nepodarilo -- at delam co delam, samba
sice jede, pres smbclient se na ni pripojim, ale z WinNT/95/98 ani
ranu. Neni videt v Okolnich pocitacich, nelze ji najit pres hledani
pocitace, nelze se na ni pripojit explicitnim povelem. Net view \\server
na NT napise:

Chyba 1214 : Format zadaneho nazvu site neni platny

   Win98 pisou neco jineho, ale podobneho.

   Zkusil jsem dat zcela identickou konfiguraci podle jineho existujiciho
serveru se stejnou verzi samby (2.0.5a). Uz jsem uplne v koncich. Nemate
nekdo napad?

   Bye Borek

BOREK LUPOMESKY, network administrator    University of J. E. Purkyne
                                          Ceske mladeze 8
WWW:       http://www.ujep.cz/~lupomesk/  Usti nad Labem, 40096
IRCnet:    Borek @ #usti                  The Czech Republic
PGP keyid: 11D77115    ICQ: 10139578      tel: +420-602-376368
==========[ MIME/ISO-8859-2 & PGP encrypted mail welcome ]===========