Upgrade RH4.2 na RH6.1 s /dev/md0

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Úterý Listopad 16 10:36:45 CET 1999

Zdravim,

zkousim (zatim cvicne) upgradovat masinu sz RH4.2 na RH6.1 . Na te masine
bezi squid a ma svoje data na partisne /dev/md0 coz je raid1 z /dev/hdb2
a /dev/hdb3 (ja vim ze je to blbost ale to je jen  testovaci masina pro
ten upgrade - na skutecne masine je to pres tri SCSI disky) .

Kdyz spustim instalaci at expert nebo normal (vzdy text - X vubec
nenajede) a zvolim upgrade , tak to dela e2fsck na vsechny partisny
(/dev/hdb2 i /dev/hdb3 jsem vytvoril fdiskem a zrejme jako type=linux)
a na te /dev/hdb2 skonci (dokonce ji poskodi - pri restartu do RH4.2
se spravuje /dev/md0) a install skonci s chybou.

Nevite jak se z toho dostat ? Napadlo mne bud zkusit v fdisku zmenit
te pastisne type (ale na co - a bude to 'bezbolestne' ? - nezrusim tim
ten raid ?) Pripadne jak mu naznacit ze na /dev/hdb[23] nema sahat ze
je to raid ?