LyX a LibI18nForced

Michal Strelec strelec na abik.osu.cz
Úterý Listopad 16 10:53:13 CET 1999

Ahoj,
Po instalaci RH6.0 jsem zkousel rozchodit LyX cesky. Coz funguje od pocatku,
ale nesmi mit clovek premapovanou klavesnici. LyX si ji premapuje znova. Ale
narazil jsem na problem nepsavosti cestiny v dialogovych oknech. Proto jsem
si nainstaloval knihovnu LibI18nForced a vse funguje krasne (cestina v
dialozich), ale objevil jsem jeden maly problem, a to klavesy Delete a
BackSpace. V dokumentu LyXu funguji normalne, ale otevru-li dialogove okno
(napr. Nahrazen & vyhledani...) tak tam nefunguji. Napisu-li neco tak to
nemuzu nijak smazat.

Zkousel jsem to trba v rxvt tam taky funguji normalne. Jen V dialogovych
oknech LyXu nic. Nevite co s tim?

Dalsi dotaz, zase k LyXu. Mam-li dokument v kodovani lat1 a vyskytuje se tam
znak copyright (c). Tak se pri ps exportu zobrazi normalne, ale v kodovani
lat2 je misto toho Z(s carkou). Jak napsat tento znak v ceskem dokumentu????

Diky za rady

Michal.