zdielanie disku Linux & Win98

Jan ' Kozo ' Vajda jvajda na somi.sk
Úterý Listopad 16 11:46:26 CET 1999

Zdravim ..
vyskytol sa mi mierne kuriozny problem a neviem si s nim poradit ..

mam 10GB disk a mam tam dual boot linux & Win98

v linuxe som vytvoril ( fdisk + mkfs.vfat ) jednu vfat ( DOS 16 (6)) particiu
a v pohode sa da aj namountovat pracovat s nou ..

WIN 95 FAT 32 (b) mi nezbehla vo WIN98 ( stale hlasilo nejake chyby )
a WIN 95 FAT 32 LBA (c) som zase nebol schopny namountovat pod linuxom (
wrong fs )

samotna DOS 16 particia je pouzitelna aj pod WIn98 .. akurat mi k nej
vytvoril este jeden disk .. cize system hlasi systemove C:, nepouzitelne D: a
realne E: ( kde su fyzicky aj data )

D: sa neda vymazat, naformatovat ani nic ine ..
hlasi, ze nie su zavrete dvierka a podobne bludy ..

fyzicky je to /dev/hda3 niekde v rozpati 410 az 620

mate niekto lepsiu skusenost so zdielanim FS medzi linuxom a Win98 ?

z tej particie som si chcel urobit zdielanu zonu pre pripad potreby ..

v krajnom pripade bude to D: ignorovat ..ale nezda sa mi to ciste a rad by
som sa usetril pripadnych problemov ..

		                                   K O Z O
                                      Look At Your Young Man Fighting
                                         Look At Your Woman Crying