zdielanie disku Linux & Win98

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Úterý Listopad 16 11:48:04 CET 1999

On Tue, 16 Nov 1999, Jan ' Kozo ' Vajda wrote:

> Zdravim ..
> vyskytol sa mi mierne kuriozny problem a neviem si s nim poradit ..
>
> mam 10GB disk a mam tam dual boot linux & Win98
>
> v linuxe som vytvoril ( fdisk + mkfs.vfat ) jednu vfat ( DOS 16 (6)) particiu
> a v pohode sa da aj namountovat pracovat s nou ..
>
> WIN 95 FAT 32 (b) mi nezbehla vo WIN98 ( stale hlasilo nejake chyby )
> a WIN 95 FAT 32 LBA (c) som zase nebol schopny namountovat pod linuxom (
> wrong fs )

Tipnul bych, ze se neshodly pristupy pres LBA ve Wirxx a Linuxu, ktery
jede pres C/H/S mod. Resenim by mohlo byt nastavit v BIOSu mod NORMAL,
pripadne Linuxu rici o LBA modu.

Tot muj odhad, prakticky jsem to nezkousel.

R.V.

| Radek Vybiral				           Radek.Vybiral @ vsb.cz |
| Technical University of Ostrava               http://www.vsb.cz/~l92494 |
| Czech Republic                                    GSM: +420 602 473 670 |
| Projects: Admin on darksys.vsb.cz		    http://darksys.vsb.cz |
| NEW! Czech: Sluzby automobilistum	          http://www.automobil.cz |
|     J.W Goethe: "Prestoze svet stale pokracuje, mladi lide musi	  |
|	           vzdy zacinat od zacatku."				  |