nestartujici Debian - vyreseno (snad)

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Úterý Listopad 16 13:22:45 CET 1999

> Asi to nebude ono, ale mel jsem hodne podobny problem, se stejnymi
> priznaky.
Zatraceny srot. Nejhorsi chyby jsou ty, ktere se nedaji logicky
zduvodnit.

> ....Pomohlo mi jedine - v BIOSu jsem
> nastavil poradi bootovani A, C  (nebo tam byla volba A, SCSI?? ted
> nevim, ale dulezite bylo zacit Ackem) a do mechaniky jsem strcil disketu,
> ktera nebyla bootovaci. Od te doby jde vse normalne.  .....
Tohle me aspon privedlo na (snad) spravnou cestu. Po vypadku se asi
zblaznil BIOS. Vsechno tomu nasvedcuje - pristup na disk je
problematicky pouze pri bootovani, ale samotny linux ho obslouzi
dobre. A taky byly trosicku rozhozene hodiny.

Udelal jsem "Load BIOS default", upravil jsem trochu nastaveni a
uspesnost bootovani je ted 100 %. Sice se povedl jenom jeden pokus,
ale na druhou stranu se mi to nechce pokouset, kdyz uz to vypada v
poradku. A nechci si ani zkazit radost. :-)

Diky vsem za pomoc.

Miroslav BENES
E-mail   : mbenes na tenez.cz
TENEZ Chotebor, a.s