Samba nefunguje ani zaboha

Robert Vojta penguin na devil.mendelu.cz
Úterý Listopad 16 16:20:46 CET 1999

#    Tak jsem "vyfasoval" novy skvely server a sel na nem rozchodit
# sambu... bohuzel, doted se mi to nepodarilo -- at delam co delam, samba

  smbclient spoustite z toho noveho sqveleho serveru nebo z jineho stroje?
pokud z jineho tak nevim, ale pokud z toho serveru, mozna bych videl problem
v tom 'inteface'

  Robert

P.S. Delalo mi to take, ale bylo to zpusobene tim ze byla spatne nastavena
gateway toho stroje a v smb.conf nebylo nastavene interface, takze se na to
nikdo nepripojil a nebo byla gateway dobre ale zase bylo spatne interface.

--

                    Robert Vojta penguin-at-mendelu-cz
                  Ustav informatiky - PEF - MZLU v Brne