Kde sehnat RAID patch

Antonin Kral A.Kral na sh.cvut.cz
Středa Listopad 17 21:39:36 CET 1999

Milan Plsek wrote:

> Prosim o radu,
> nevite nahodou nekdo, kde by bylo mozne sehnat patch na softwarovy RAID
> pro jadra 2.2.12, nebo jeste lip 2.2.13 ? Posledni co jsem nasel byl jenom
> patch pro 2.2.11, a toto jadro, jak jsem se vcera dozvedel v konferenci ma
> nejake slabiny souvisejici s dealokaci pameti.
> Dik

K te dealokaci: mam s tim docela neprijemne zkusenosti: padal mi server
a nakonec jsem zjistil, ze to bylo kvuli tomu, ze jadro melo problem s
dealokaci. Po prechodu na 2.2.13 se zatim nevyskytl problem.
K patchi: bud tam, jak psal Leos Bitto, nebo (prosim nekamenjte me, ze
je to brutus metoda) se necha naaplikovat i 2.2.11 path, totiz zjistite,
ze jsou vicemene shodne a staci si pripadne pohlidat par drobnustek.

Antonin Kral