Kde sehnat RAID patch

Milan Plsek linux na brno.cz
Čtvrtek Listopad 18 09:38:12 CET 1999

> K te dealokaci: mam s tim docela neprijemne zkusenosti: padal mi server
> a nakonec jsem zjistil, ze to bylo kvuli tomu, ze jadro melo problem s
> dealokaci. Po prechodu na 2.2.13 se zatim nevyskytl problem.
> K patchi: bud tam, jak psal Leos Bitto, nebo (prosim nekamenjte me, ze
> je to brutus metoda) se necha naaplikovat i 2.2.11 path, totiz zjistite,
> ze jsou vicemene shodne a staci si pripadne pohlidat par drobnustek.

Dekuju za odpoved,
ja jsem uz aplikoval radu p. Bitta a jsem spokojen. Jinak, abych se
priznal, tak nejdriv jsem to zkousel i tak, ze jsem opatchoval 2.2.13 tim
jedenactkovym patchem, ale pri pohledu do 6 *.rej co mi pritom vznikly, me
tak trochu obesla hruza pri predstave, ze bych do toho mel jeste navic
hrabat :-).
Co se tyce toho jadra, doplatil jsem na vlastni blbost - nejak jsem si
vsugeroval, ze problemy s mem leakem mely uz 2.2.10 a 2.2.11 jsou v
pohode. Jak jsem pozde zjistil, bylo to presne naopak :(. Nastesti jsem se
nesetkal s zadnymi problemy. I kdyz je fakt, ze ten server bezi naostro
teprve tyden.