Kniha: Programovací jazyky GNU

Marek Blasko blasko na vuje.sk
Čtvrtek Listopad 18 08:11:15 CET 1999

"Míla Kuchta" wrote:

> Programovací jazyky GNU (volně šiřitelná programátorská prostředí)
> Autor: Miroslav Dressler
> Vydavatelstvi: Computer Press
>
> Cetl to nekdo? Jaky je vas nazor?
> Znate lepsi knihu o programovani v Unixu(Linuxu), neco na zpusob "Ucebnice
> jazyka C" od Pavla Herouta.
 skus C-bible pot timto nazvom to najdes na inete ako sa vola ta kniha si
nespomeniem ale ma sedy obal vynimocne som ju nechal doma (vlacim ju skoro
vsade) a knej pouzivam knihu :

Principy a problemy operacniho systemu UNIX - Science
  pocet stran 288
  povodna cena neviem,- Sk
  nova cena 200,- Sk

^^^^^- toto o nej poslal do konfery Jaroslav Jelinek

V tejto knihe je mimo kopi inich veci napisane ako robit komunikaciu medzi
procesmy, pipes pomenovane/mepomenovane, a pokec o programovani sieti som nasiel
na www.manualy.sk tam bi mala bit aj ta C-bible
--
niesom pokoreny!
len rijem drzkou v zemi.