Kniha: Programovací jazyky GNU

jan blaha jan.blaha na post.cz
Čtvrtek Listopad 18 02:13:24 CET 1999

Dne St, 17 lis 1999 jste napsal(a):
> Programovací jazyky GNU (volně šiřitelná programátorská prostředí)
> Autor: Miroslav Dressler
> Vydavatelstvi: Computer Press
>
> Cetl to nekdo? Jaky je vas nazor?
> Znate lepsi knihu o programovani v Unixu(Linuxu), neco na zpusob "Ucebnice
> jazyka C" od Pavla Herouta.
>
> Dekuji
>
> Mila Kuchta
Mno,
knihu jsem mel v ruce a v souladu s tim, co o ni psali recenzenti bych i
tvrdil, ze Vas toho moc nenauci.
Je to uz delsi dobu, ale co si pamatuju, tak tam je od vseho kousek, cili si
tam prectete treba o fortranu o nejakym tom debuggeru (snad), ale programovat
pod Unixem v C Vas to nenauci.
Pravdou je, ze Herout ma dobry knihy. Pak muzete sahnout po Stroustrupove
(ufff) knize C++, coz je za ty penize docela dost hutny a vycerpavajici text
(ne jako shity od Grady, kde ma kniha 300 stran, okraje 5 cm a stoji 500 Kc,
ale to hlavni by se veslo do notysku :-).
Ale pozor! Stroustrup Vas nauci C++, ale ne prostredi Unixu. Na to je asi dobra
kniha LDP (Linux Dokumentacni Projekt), ma asi tak 1.5 kg, stoji asi 800.
Pokud nemate dost $, tak se da stahnout v *.pdf nekde na vltava.cpress.cz, nebo
tak nejak.
Konecne posledni dilko je na linux.cz v sekci archiv dokumentace od kolegy
Dobiase. To je strucny a celkem pekny material.
Pokud rad site v C, tak doporucim Programovani siti OS Unix. Ale to je docela
taky mastny.

Hodne zdaru pri programovani preje
Jan Blaha