APC + linux

petr kincl pkincl na synergy-vs.cz
Čtvrtek Listopad 18 14:32:18 CET 1999

----- Original Message -----
From: Daniel Smolik <Smolik na corpus.cz>
To: <linux na linux.cz>
Sent: 18. listopadu 1999 13:48
Subject: Re: APC + linux

> Jo do nej jsem koukal. Mozna bude problem, ze ma display
> presmerovany jinam.
> Na tom pocitaci kde je ta UPS neni VGA.

Ne v tom by problem byt nemel, protoze ten samy problem jsme mel i ja i kdyz
to bylo na tom stejnem pocitaci. Nevyresil jsem to (RH 6.0), vymenil jsem ups
za back a pouzil ssd od apc, ktery umi korektne stahnout, ale neumi vypnout
UPS, takze je to reseni jen polovicate. Chystam se to vyresit v nejblizzsi
dobe.

>                           Dan

Mgr. Petr Kincl
e-mail: pkincl na synergy-vs.cz