Dokumentacni projekt

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Čtvrtek Listopad 18 14:33:33 CET 1999

|  Jak tak ctu tento thread... myslite, ze nekde ve vydani LDP od cpressu
je
| neco o tom, ze se ty pdf soubory mohou upravovat a distribuovat od jinud
nez
| z cpressu?

Nevim, asi ano, nenapadlo mne to. Beru zpet; mazu z uvedeneho URL :-(

Omlouvam se, priste to sem nenapisu. Je to muj upraveny LDP, nebot ten od
Cpressu se mi zdal ponekud malo pouzitelny v praxi. Takze zapomente na
upraveny LDP.

(PS. Jak lehce a v dobre vire vzajemne pomoci podle linux-spiritu se clovek
stane piratem...)

Zdravi

             Jaroslav Lukesh, K-net

               http://www.k-net.cz