Dokumentacni projekt

Karel Zak - Zakkr zakkr na zf.jcu.cz
Čtvrtek Listopad 18 18:00:39 CET 1999

On Thu, 18 Nov 1999, Petr Snajdr wrote:

> Neni, dokonce je tam mylna informace o tom komu patri prava nebo
> neco podobneho. Kazdopadne na to prevazne nemaji pravo a muzete se ridit
> licencemi prilozenymi u orginalnich anglicke  verze

Jsem rad, ze se tento muj dopisek tak pekne chytil :-)) Aby bylo jasno i ja
jsem toho nazoru ze cpress v tomto pripade porusil licence ktere jsou u LDP.
Protoze pokud se nepletu tak GNU licence dava uzivalelum stejna prava jako
distributorum (vzato doslova - a pokud by v tomto state byl normalni
autorsky zakon - muzeme zacit to vydani od cpressu prodavat :-)). Kazdopadne
cpress ma prava na to jak to vysazel a prevedl na papir a do pdf a take na
preklad... (coz kdyz se tak koukam na ty pdf soubory je dost na to, aby se o
tom volnem sireni dalo pochybovat).

Co se tyka (staro)noveho autorskeho pseudo-zakona - tak i tam by melo byt,
ze autor se nemuze zrict svych prav (proc ale?), akorat v souladu s EU to
bude jen na 70 let :-)

						Karel