Dokumentacni projekt

Petr Snajdr snajdr na firma.seznam.cz
Čtvrtek Listopad 18 14:38:52 CET 1999

On Thu, 18 Nov 1999, you wrote:

>  > Jak tak ctu tento thread... myslite, ze nekde ve vydani LDP od cpressu

Neni, dokonce je tam mylna informace o tom komu patri prava nebo
neco podobneho. Kazdopadne na to prevazne nemaji pravo a muzete se ridit
licencemi prilozenymi u orginalnich anglicke  verze

> Nevim, asi ano, nenapadlo mne to. Beru zpet; mazu z uvedeneho URL :-(

Neeee!!!

> Omlouvam se, priste to sem nenapisu. Je to muj upraveny LDP, nebot ten od
> Cpressu se mi zdal ponekud malo pouzitelny v praxi. Takze zapomente na
> upraveny LDP.

To nechci zapomenout. IMHO neni proc. Dokonce naopak. Docela by me zajimalo
proc se Vam zdal puvodni malo pouzitelny a co jste zmenil a kde ho zase
vystavite :-)))

> (PS. Jak lehce a v dobre vire vzajemne pomoci podle linux-spiritu se clovek
> stane piratem...)

Pokud by to clovek vzal do dusledku tak piratem je cpress.  Ted tvrdi, ze je to
omyl apod. Nicmene od te doby se jim podarilo situaci jeste jednou zopakovat
u jakehosi jineho titulu.

--
S pozdravem
   Petr Snajdr