Komerce: Programovaci jazyk C pro zelenace

Karel Zak - Zakkr zakkr na zf.jcu.cz
Čtvrtek Listopad 18 21:08:47 CET 1999

On Mon, 15 Nov 1999, Tomas Kouba wrote:

> Dovolujeme si Vas upozornit na novou knihu nakladatelstvi Neokortex:
> "Programovaci jazyk C pro zelenace (P.Saloun)".
>
> Kniha se soustredi na programovani podle ANSI normy, tedy prenositelne mezi
> platformami. Je napsana velmi pristupnym jazykem s mnoha priklady a popisuje
> vsechny zaklady od vytvoreni prehledneho zapisu zdrojoveho kodu, az po
> dynamicke pridelovani pameti.
>
> Dalsi informace na: http://www.neo.cz/jazykc_green.html
> Zde je mozno si knihu i zakoupit s 15-ti procentni slevou.

 Tak jsem si konecne udelal cas kouknout se kam, ze ukazuje tento link, a
napadlo mne, ze pokud tuto knihu nekdo ma tak by asi nebylo spatne napsat
nejake hodnoceni do LN. Neujme se toho nekdo?

 (No mozna by nekdy v budoucny nejktera pokrokova a linux-fiendly
nakladatelstvi, mohla sama poskytovat (zapujcovat) knihy k recenzim pro
LN... takove nakladatelsvi by hodne stouplo v cene (u linuxaru :-))

						Karel