Komerce: Programovaci jazyk C pro zelenace

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Pátek Listopad 19 17:07:09 CET 1999

On Thu, 18 Nov 1999, Karel Zak - Zakkr wrote:

>  Tak jsem si konecne udelal cas kouknout se kam, ze ukazuje tento link, a
> napadlo mne, ze pokud tuto knihu nekdo ma tak by asi nebylo spatne napsat
> nejake hodnoceni do LN. Neujme se toho nekdo?

Vzhledem k tomu, ze autor knihy sedi nejakych dvacet metru vedle v
kancelari by to nemel byt az takovy problem. Pokud ma nejaky vytisk :))

Nakolik by to bylo objektivni nevim, protoze C sice vladnu, ale ze bych
psal tuny kodu z hlavy to zase ne, jsem spise takovy pokrocily amater...
Mozna by to byl taky duvod se do toho poradne ponorit...

R.V.

| Radek Vybiral				           Radek.Vybiral @ vsb.cz |
| Technical University of Ostrava               http://www.vsb.cz/~l92494 |
| Czech Republic                                    GSM: +420 602 473 670 |
| Projects: Admin on darksys.vsb.cz		    http://darksys.vsb.cz |
| NEW! Czech: Sluzby automobilistum	          http://www.automobil.cz |
|     J.W Goethe: "Prestoze svet stale pokracuje, mladi lide musi	  |
|	           vzdy zacinat od zacatku."				  |