Vicenasobne zpracovani PHP skriptu

moravp1.epr na mail.cez.cz moravp1.epr na mail.cez.cz
Pátek Listopad 19 07:06:38 CET 1999

PHP

>Nejsem si jisty jestli jsem vas dobre pochopil. Ale mozna by vam pomohl
>prikaz eval($retezec). To co je v $retezec se zpracuje jako prikaz php.

Nuze tak jsem to zkusil. Do db jsem dal pro otestovani zaznam s nasledujici
hodnotou

'<?php $a = 5;  $a = 6; echo $a+$b;>'

a ve skriptu je nasledujici

<?php
     $html = cl->html;        // cl je struktura s obsahem vety vytazene z
db
     eval("\$html=\"$html\";");    // tahle hrozna syntax je podle
dokumentace
     echo $html;

a vysledek vraceny prohlizeci je

<?php  = 5;