Kniha: Programovacm jazyky GNU

Josef Vogeltanz JoVogeltanz na dop.skoda.cz
Pátek Listopad 19 06:16:43 CET 1999

> "Ucebnice

> Mno,
> knihu jsem mel v ruce a v souladu s tim, co o ni psali recenzenti bych i
> tvrdil, ze Vas toho moc nenauci.
> Je to uz delsi dobu, ale co si pamatuju, tak tam je od vseho kousek, cili
> si
> tam prectete treba o fortranu o nejakym tom debuggeru (snad), ale
> programovat
> pod Unixem v C Vas to nenauci.

Knihu "Programovací jazyky GNU" jsem si pred casem koupil . Ona zminovana
kniha nema vubec za cil ucit programovani v cecku, ale seznamuje s
programovavacimi prostredky pod GNU. A to nejen na bazi Unixu. Ostatne je to
tam v uvodu i vysvetleno. Mam-li to shrnout, spise vas nauci, jak si nejlepe
zkompilovat vas ji hotovy zdrojak ruznymi kompilatory pod GNU a na ruznych
platformach vc. Unixu.

S pozdravem
Josef Vogeltanz
Dopravni technika, SKODA a.s. Plzen