ALS 120 len 8 bit

Radovan Garabik garabik na atlas03.dnp.fmph.uniba.sk
Pátek Listopad 19 12:41:58 CET 1999

Peter Hanusiak <hanusiak na redbull.dcs.fmph.uniba.sk> wrote:
 : Pokusam sa spojazdnit pod SUSE 6.2 zvukovu kartu avance logic ALS120.
 : Ide to ked dam v kernely OSS nastavim io,irq,dma, ale iba 8 bitovo.

pouzil si sb driver?
16 bitovo to ist nemoze, lebo tato karta zvlada len 8bit emulaciu sb

ALSA by ju mohla podporovat (podla zoznamu kariet), ale podla driverov to
vyzera ze ALSA podporuje len ALS100, 120 ani nezadetekovalo.

 : Skusal som hladat na inete ci len ja mam taku smolu a zistil som, ze
 : viacerym to ide 8 bitovo.  Podarilo sa to niekomu z Vas rozbehat 16 bit?
 : Ak ano tak ako.

Podarilo. Pouzil som komercny OSS driver (http://www.opensound.com)
Je to ale za $$$

| Radovan Garabik http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik/ |