Zacatecnik: RH 6.1 CZ a sitova karta

Štìpán Cirkl cirkl na mssch.cz
Pátek Listopad 19 19:13:40 CET 1999

Radomir Hyza wrote:

> Dobry den,
> koupil jsem si RH 6.1 CZ.(Cpress) a nahradil existujici a
> fungujici RH 6.0
>
> Po instalaci typu CUSTOM i KDE Workstation mi po
> nabootovani nedetekoval sit. kartu. (Ani se neptal na IP
> adresu, preruseni, adresa ...)
> Proste zarizeni eth0 neexistuje.
> - ifconfig vypise jen loopback
>
> Sitovka: koax, NE2000 compatible, irq5,adr 0300
> (jen jedna)
>
> Poradte:
> 1. jak vytvorit a rozchodit eth0
> 2. jak eth0 dokonfigurovat pro dhcp klienta
>
> Dekuji

> [...]

Zkusil bych do /etc/config.modules doplnit radek
    alias eth0  ne

pokud nepude tohle, zkusil bych jadru predat toto
ether=5,0x300,eth0

to muzete udelat treba tak, ze do /etc/lilo.conf dodate
    append "ether=5.0x300.eth0"

zkontrolujete jestli je v /etc/sysconfig/networ-script soubor eth0 a sou v
nem spravne data

zkusil bych ho nakonfigurovat  "rucne" pomoci ifconfig

overil bych funkcnost karty

Za vysledek nerucim, jsou to vystreli od boku co bych zkousel. Zkuste se
podivat do LDP, HOWTO, a MANstranek, pripadne tam dejte jinou kartu.

--
Stepan Cirkl
Spravce site, Webmaster