ALS 120 len 8 bit

Jan Moravec javim na suse.cz
Pátek Listopad 19 13:42:15 CET 1999

On 18 Nov 1999, Peter Hanusiak wrote:
> Pokusam sa spojazdnit pod SUSE 6.2 zvukovu kartu avance logic ALS120.
> Ide to ked dam v kernely OSS nastavim io,irq,dma, ale iba 8 bitovo.
> Skusal som hladat na inete ci len ja mam taku smolu a zistil som, ze
> viacerym to ide 8 bitovo.  Podarilo sa to niekomu z Vas rozbehat 16 bit?
> Ak ano tak ako.

Informace o zvukovkach podporovanych OSS jsou na adrese
http://www.opensound.com/osshw.html
Ja osobne ale nevim, jak rozchodit tuto 16-i bitove. Slysel jsem dokonce,
ze to nejde.

S pozdravem,

Jan Moravec					SuSE CR, s.r.o.
Instalacni podpora				Pod Pekarnami 338/12
e-mail: javim na suse.cz				190 00 Praha 9 - Vysocany
tel: +42 02 6603 2619				Ceska republika
fax: +42 02 6603 2620				http://www.suse.cz/