NetMeeting a maskarada

Dalibor Toman dtoman na fortech.cz
Pátek Listopad 19 17:13:43 CET 1999

> Myslite si, ze je to nutne? Osobne do tohoto problemu nevidim (tedy s
>H.323), ale vzhledem k tomu, ze jsem videl jiz funkcni firewall (pres
>FWTK) a presto klienti za nim mohli NetMeeting pouzivat, nedomnivam se,
>ze by bylo nutne az tak velike low-level programovani... - mozna se
>mylim, ale zkuste pouvazovat jak ta sluzba komunikuje (nestaci napr.
>SOCKS server?) a dle toho pokracovat.

netmeeting (jako ostatne vse od MS) ignoruje SOCKS protokol. Tedy nema pro nej zadnou podporu. Implementaci SOCKSu by  M$ prece nahral dalsim vyrobcum proxy serveru. Takhle nuti usery aby pouzivali MS Proxy..

Navic SOCKS 5 sice umi UDP, ale s jeho funkcnosti v jednotlivych implementacich je to ponekud diskutabilni...

Zdravi
D. Toman