Jakou sitovku koupit ?

Roman.Dubravsky na levi-systems.cz Roman.Dubravsky na levi-systems.cz
Pátek Listopad 19 17:44:25 CET 1999

ISA: Planet ENW-2400, Jumper/Jumperless/PnP, modul "ne"
PCI 10: Planet ENW-8300, modul "ne2k-pci" nebo "rtl8029"
PCI 100: Planet ENW-9503, modul "rtl8139"

NIC Planet pouzivam jiz delsi dobu k plne spokojenosti, i pro servery.
Jsou to levne a spolehlive NIC. Presel jsem na ne ze 3COM se kterymi
(3C900!!) jsem mel radu problemu.
Ovladace pro vsechno mozne i pro Linux (zdrojak) jsou dodavany.

Roman DUBRAVSKY