prepnuti z 10 Mbs na 100 Mbs prozatimni reseni

Radek kohout Radek.Kohout na op-profashion.cz
Sobota Listopad 20 14:47:59 CET 1999

Prozatim si odpovim sam

> Preji prijemny den
> Mam v pocitaci sitovku 3c905 B - boomerang, ktera funguje dobre na 10 Mb

> Chtel jsem zmenit rychlost na 100 Mb ( treba Half Duplex).
> Zmenil jsem
> /etc/conf.modules :
> alias eth0 3c59x
> options 3c59x options=4
>
> zmenil jsem rychlost na portu switche na 100 Mb, Half Duplex
> -.........
> Link na portu naskoci, ale nekomunikuje.
> netusi nekdo, kde je chyba ?
 Nakonec jsem vzal konfiguracni program 3c90xcfg.exe
a na stavil 100Mb a Half Duplex primo na karte.
V  /etc/conf.modules zustalo pouze
alias eth0 3c59x
Je to OK nebo ne??

zatim vse jede, switch tvrdi, ze jede na 100, Half Duplex
ale nevim, jak v linuxu overit zvyseni rychlosti
(nemame klienty na 100 Mb)

Prijemny vikend preje

Radek Kohout
Radek.Kohout na op-profashion.cz