jak zjistit datum (cas) vytvoreni souboru

Michal Hajek hajek na nspuh.cz
Pondělí Listopad 22 08:21:14 CET 1999

Alexandr Malusek wrote:

> Problemy s nastavenim LANG a LC promennych se ve skriptu daji obejit
> takto:
>
> LC_ALL=POSIX ls -l

jo, nebo C, nebo proste neco, co bude umet kazdy stroj

> Nicmene souhlasim s tim, ze extrakce z vystupu ls neni to prave.

no prave :-) Bohuzel jsem mel skutecne spis na mysli, JAK
rict ls, aby nezobrazoval nazvy mesicu jako slova a v jednotnem
formatu, at je soubor stary, jak chce ....
No nic, asi to nejde, koncim tu debatu :-)

> Celkem vhodny nastroj pro tyto ulohy je perl. Dokonce je jista sance,
> ze ten skript bude fungovat i pod WinNt ;-).
> A. Malusek  (malusek na ujf.cas.cz)
> UJF AV CR

Perl, perl, to uz sem nekde slysel :-))

mh

Michal Hajek                   mailto:hajek na nspuh.cz