sitovy tisk pod linuxem

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Pondělí Listopad 22 10:39:05 CET 1999

Preji krasny den !

Narazil jsem na problem, se kterym si nevim rady. Potreboval bych,
aby 2 linuxove stroje pouzivaly stejnou tiskarnu (sice to bude
plotter, ale na zkousel jsem to na jehlickovce).  Oba jsou RH 6.1cz.
Na prvnim je tiskarna, /etc/printcap je standardni bez filtru, jmeno
polozky je "plotter|lp". Prikaz 'lpr <neco>', prip. 'lpr -Pplotter
<neco>' funguje. Nedari se mi ale nadefinovat druhy stroj. Na nem je
fronta 'plot|lp' (kvuli odliseni) s polozkami :
sd=/var/spool/lpd/plot (to je IMHO dobre, do tohoto adresare se
lokalne skladuji tiskove joby)
mx#0	(neomezena velikost snad taky nevadi)
sh		(ani tady nevidim problem)
rm=mvt1	(zkousel jsem hostname, IP adresu, ale nic nepomaha)
rp=plotter	(jmeno fronty na stroji s tiskarnou - IMHO dobre).

Kdyz zkusim tisknout, objevi se v mistni fronte dva soubory - obsah
jobu a popis. Soubor s obsahem zmizi, popis zustane. Ve statusu se
pise, ze 'sending ...', ale na stroji s tiskarnou se nic neobjevi.
Kde muze byt zakopany pes ?
Podle manualu jsem na stroji s tiskarnou vytvoril /etc/hosts.lpd a
vyjmenoval jsem v nem vsechny (dva) pocitace na siti - hostname i IP
adresy. Ale neni to nic platne.

Muze byt problem v tom, ze "sit" je udelana pomoci kusu dratu a PPP ?
IMHO tady problem nebude - chodi ping i ssh.

Diky za jakykoliv napad.

Miroslav BENES
E-mail   : mbenes na tenez.cz
TENEZ Chotebor, a.s