POMOC!

radim.kubacki na rtscs.cz radim.kubacki na rtscs.cz
Pondělí Listopad 22 10:45:29 CET 1999

Upgrejdujte na novejsi verzi XFree (3.3.5) nebo pouzijte framebuffer. Jestli
nevite proc tak se podivejte do archivu ci dokumentace (doporucuju) nebo
zustante mily Dante v pekle a na Beatrici zapomente.

Radim

PS: Dotaz tohoto typu je adeptem na zarazeni do FAQ teto konference.

Daląí informace o konferenci Linux