tarifikace hovoru (tak trochu komercne)

Peter Ronai dzony na my-scotland.sk
Pondělí Listopad 22 11:44:25 CET 1999

> No ja som take nieco programoval pre jednu firmu. Bohuzial bola to
> zakazka
> sita na mieru, takze nic pre jednoducheho uzivatela to nie je.
>
> Cele to funguje takto:
> na servri ku ktoremu je pripojena ustrena cez
> seriovi port,
> bezi deamon (hlavna cast programu). Ten zapisuje vsetky
> zaznami o volani do MySQL databazy. Pre uzivatelske rozhranie je
> spraveny web v PHP3 (samozrejme autorizovany) kde sa zobrazuje
> kto, kolko pretelefonoval, na ake cisla volal, ako dlho ktory hovor
> trval.

> [...]

v kazdom pripade aj to co popisujes je zaujimave a stoji za zmienku
vypisy s inovativny clovek spise sam
dost by ale casovo pomohlo keby bol k dispozicii aspon nejaky kod na
upravu
zacinat to zo zelenej luky nie je med (ale to isto vies ;)
mna osobne by tato vec tiez velmi zaujimala

(_(_|             Dzony (Peter Ronai) |
    |            ICQ number: 15939025 |
          e-mail:dzony na my-scotland.sk |
         one of linuxware.sk founders |