OFFTOPIC - Re: Sokujici informace z Hannoveru

Hanus Adler had na articon.cz
Pondělí Listopad 22 12:17:12 CET 1999

On 20 Nov 1999 08:32:02 +0100, setuid <setuid na usa.net> wrote:
>Prave jsem se vratil z Hannoveru a mam pro pocitacovou verejnost sokujici
>informace. Podle nekterych ucastniku, je vice jak 40 procent vsech

Podle nekterych ucastniku je vice jak 40 procent setuida tvoreno
hnisavymi bedary a zbytek je zastydle pubertalni mentalne postizeny
simpanz, ktereho psychicky zcela zdeptalo, ze se ho ostatni simpanzi
stiti. Bohuzel texty, ktere posila do konferenci, jsou prave tvoreny
temi bedary a z toho taky vychazi (nebo je vymackavana) jejich
informacni hodnota.

>Je pozoruhodne, ze se zde jen velmi malo, hovorilo o Windows NT. Z hlediska
>bezpecnosti, jsou na tom NT mnohem lepe. Dokonce si dovolim tvrdit, ze
>chce-li administrator klidne spat at rychle zahodi Linux. Polozim jednoduchou
>otazku. Je mozne modifikovat system Windows NT tak, aby zde mel utocnik
>moznost vzdaleneho pristupu na urovni administratora a kdykoli si vzpomene
>smazat cely disk? Mozna ze ano, ale rozhodne to neni takova samozrejmost

Odpoved na polozenou jednoduchou otazku je: ROZHODNE ANO, ANO, ANO, ANO!!!

Mimochodem, neodpustim si takovou hutne informativni a novinarsky
udernou poznamku: Podle ucastniku konference anti-ms na enemy.org je 95%
uspesne napadenych webu v soucasne dobe provozovano na Windows NT.

>jako u Linuxu. Trochu humoru: Predstavte si, kdyby Expandia banka pouzivala
>na svem serveru Linux...bez komentare.

Hovno, pratele. (to byl srapnel, doufam, ze pravidla konference to
povoluji alespon u ohlaseneho offtopicu.)

Expandia banka predevsim sva NTycka schovava za firewallem. Kdyby je
neschovavala, byla by uz davno v srapnelech. Kdyby ale jejich system za
firewallem bezel misto NT na nejakem Unixu, podstatne by to zkratilo
pristupove doby, ktere jsou v soucasne dobe na hranici snesitelnosti
(cekat dve nebo tri minuty na overeni prihlaseni je opravdu desne a
prave ted premyslim, jakou jinou banku si vyberu pro priste). Ale to, ze
se NT nedaji skalovat pro narocne aplikace, je obecne znamo. Napriklad
slavny Microsoft take radeji bezi sluzbu Hotmail na Solarisu. Kdyz tam
zkusili nasadit NT, byla to takova katastrofa, ze uz se o to podruhe
nepokusili.

>Chaos computer club

kdyby tak v CCC vedeli, jak tady nejakej setuid zesmesnuje a hani jejich
jmeno, patrne by ho rovnou jeste v Hanoveru utopili v nejakem kanale.
Neni divu, ze se stydi podepsat pod takove blaboly.

Tfuj. to jsem si teda ulevil. Ale slibuju, ze je to ma posledni reakce
na toto tema, nebot si vse co treba i mirne souvisi s nejakym setuidem
davam do killfile. Ted hned.

zdravim, Hanus Adler

--
"The day Microsoft will make something that doesn't suck is probably the
 day they'll start making vacuum cleaners."