OT: Re: Sokujici informace z Hannoveru

Pavel Kraus kraus na CAA.CZ
Úterý Listopad 23 08:26:50 CET 1999

On 22 Nov 99, at 8:39, thus spake Jan Satko:

> Dobreeee :-)
> Asi citate privela kniziek o scifi hackeroch.

Ja jsem tyhle kecy puvodne ignoroval, ale predchozi odpoved se mi moc libila,
tak neco dodam. Delam totiz na Urade pro civilni letectvi (drive Statni
letecka inspekce) a muzu konstatovat, ze v letectvi sice malokdo problem y2k
chape, ale vsichni se ho boji. Vsechny okolni staty (my taky) publikuji svoje
specialni postupy pro bezpecne preckani Silvestra. Pocitace, o ktere se tady
jedna (navigacni pristroje v letadlech a tak) ovsem pochopitelne na Internet
pripojeny nejsou ...

          Pavel Kraus
            CAA CR
         kraus na caa.cz