Vkládání obrázků do Latexu

Tomas Hubalek tom.hubalek na hwf.cz
Pondělí Listopad 22 17:20:47 CET 1999

Zdravím,

mám problém s vkládáním obrázků do Latexového dokumentu. Obrázky jsou
ve formátu EPS (vyprodukované z Corel Draw 7.0, Ghost Script pod
Linuxem je zobrazí korektně) a ve výsledném dokumentu se objevují jen
ve formě rámečku se správnou velikostí a jménem souboru. Používám
package graphicx ze standardní distribuce.

Jak mám Latex přinutit, aby je zobrazoval korektně? Mám Latex z české
verze RedHatu 5.1 (tuším že to je 0.9beta) a jedu ho na RedHatu 6.0,
který byl přiložen k PC .

Pomůže mi jakákoliv rada, jak dostat vektorový obrázek do Latexu (jsem
totiž ne příliš pokročilý uživatel TeXu a tak mě jiné řešení než
graphicx nenapadlo).

Díky moc za radu ....

Tom Hubalek, Hubalek web factory, tel. 0603/302 522
mailto:tom.hubalek na hwf.cz, http://www.hwf.cz
podpora pro nase klienty: support na hwf.cz