Vkládání obrázků do Latexu

REPKOVSKY Frantisek repkovsk na intrak.tuke.sk
Pondělí Listopad 22 21:02:39 CET 1999

On Mon, 22 Nov 1999, Tomas Hubalek wrote:

> Zdravím,
>
> mám problém s vkládáním obrázků do Latexového dokumentu. Obrázky jsou
> ve formátu EPS (vyprodukované z Corel Draw 7.0, Ghost Script pod
> Linuxem je zobrazí korektně) a ve výsledném dokumentu se objevují jen
> ve formě rámečku se správnou velikostí a jménem souboru. Používám
> package graphicx ze standardní distribuce.

Ak "vysledny dokument" znamena ze je to dokument vo formate dvi potom sa
niekedy stava, ze xdvi nezobrazi pri prezerani postscriptove obrazky.
Potom je najlepsie previest dvi subor na postscript pomocou dvips
	dvips -f dokument.dvi -o dokument.ps
a pozriet dokument.ps pomocou programu ghostview

Ja tiez pouzivam balik graphicx a ide to bez problemov.
Ak by to aj tak nefungovalo, mozes skusit makrosubor epsf:
\documentstyle[epsf,a4paper,12pt]{article}
\epsfbox{meno_suboru}

> Pomůže mi jakákoliv rada, jak dostat vektorový obrázek do Latexu (jsem
> totiž ne příliš pokročilý uživatel TeXu a tak mě jiné řešení než
> graphicx nenapadlo).

Jedine co viem poradit je previest ho do eps ...

-----
	Frantisek Repkovsky

	repkovsk na intrak.tuke.sk