Software

David Rohleder davro na ics.muni.cz
Pondělí Listopad 22 19:01:12 CET 1999

mlebeda na atlas.cz (Martin Lebeda) writes:

> Zrovna Debian bych *pro*zacatecnika* priliz nedoporucoval....
> Jeho nastavení, to je alchymie, tak nejak jsem si nastavoval svuj
> prvni (RH 4.2) linux a bez znalosti Linuxu to neobejde.

Pod slovem alchymie myslite, ze je nutne pockat na spravnou konstelaci
hvezd, instalovat za uplnku a sedet pri tom v pentagramu na korenu
mandragory?

Pokud jste dostatecne trpelivy a ctete vsechny hlasky, tak
nainstalovat debian neni zadny problem. Trva to mozna dele nez RedHat,
ale nemyslim, ze je to o moc slozitejsi.

Brno, Czech Republic