Software

David Kuzela kuzela na mbox.vol.cz
Úterý Listopad 23 01:21:34 CET 1999

Martin Lebeda pise:

> Zrovna Debian bych *pro*zacatecnika* priliz nedoporucoval....

Vzdyt ja mu ho necpu... :-).

Pokud si pamatuji dobre, puvodni dotaz znel na _mnozstvi_ dostupneho softwaru.

> Jeho nastavení, to je alchymie, tak nejak jsem si nastavoval svuj
> prvni (RH 4.2) linux a bez znalosti Linuxu to neobejde.

Dselect ma ponekud neintuitivni ovladani, ale take ma nekolik predpripravenych
instalaci, ktere asi opravdovy zacatecnik vyuzije spise. Nezanedbatelna vyhoda
pro zacatecniky je take pocesteni instalace.

--
                                   David Kužela