Perl a CGI

Maleckova, Radka Radka.Maleckova na compaq.com
Úterý Listopad 23 09:12:27 CET 1999

Pratele,

shanim nekoho, kdo by mi pomohl (samozrejme za uplatu) sestavit v Perlu CGI
skript pro zpracovani dat z formulare. (textarea, checkboxy, radiobuttony).
Problem je asi jediny, ve formulari budou povinna pole, ktera kdyz uzivatel
nevyplni, mel by dostat na obrazovku zpet formular s vypisem hodnot, ktere
nevyplnil a samozrejme i tech, ktere uz predtim vyplnil.

Pokud by nekdo vedel jak na to, ozvete se mi prosim na mailovou adresu a
muzeme se domluvit. Web serverem je Apache, cele bezi na Digital Unixu 4.0e.

Diky predem,

Radka Maleckova
-webmaster-
Compaq Computer s.r.o.