Perl a CGI

Borek Lupomesky Borek.Lupomesky na ujep.cz
Úterý Listopad 23 09:26:45 CET 1999

On Tue, 23 Nov 1999, Maleckova, Radka wrote:

> Pratele,
>
> shanim nekoho, kdo by mi pomohl (samozrejme za uplatu) sestavit v Perlu CGI
> skript pro zpracovani dat z formulare. (textarea, checkboxy, radiobuttony).
> Problem je asi jediny, ve formulari budou povinna pole, ktera kdyz uzivatel
> nevyplni, mel by dostat na obrazovku zpet formular s vypisem hodnot, ktere
> nevyplnil a samozrejme i tech, ktere uz predtim vyplnil.
>
> Pokud by nekdo vedel jak na to, ozvete se mi prosim na mailovou adresu a
> muzeme se domluvit. Web serverem je Apache, cele bezi na Digital Unixu 4.0e.

   Kdybyste nikoho lepsiho (a blizsiho) nenasla, tak se obratte na me. S
CGI a Perlem mam dostatek zkusenosti.

   Borek Lupomesky

BOREK LUPOMESKY, network administrator    University of J. E. Purkyne
                                          Ceske mladeze 8
WWW:       http://www.ujep.cz/~lupomesk/  Usti nad Labem, 40096
IRCnet:    Borek @ #usti                  The Czech Republic
PGP keyid: 11D77115    ICQ: 10139578      tel: +420-602-376368
==========[ MIME/ISO-8859-2 & PGP encrypted mail welcome ]===========