Persistentni ssh (nebo podobne)

Michal Krause michal na krause.cz
Úterý Listopad 23 18:15:54 CET 1999

On 11/23/99 17:54, Petr Snajdr wrote:

> rsync?

Muzes to trochu rozvest? Rsync znam jenom velice zbezne (respektive
jednou jsem s nim odnekud cosi stahnul :). Nepotrebuju ale napriklad
soubor ukladat na druhem serveru, staci mi, kdyz ziskam jeho obsah primo
do aplikace, ta si z nej neco vytahne a zapomene, ze existuje.

Dale jak je to s autentifikaci, zabezpecenim prenosu, kompresi atd?
(Ano, znam man, ale jsem trosku liny ho cist, alespon zatim, takze mi
treba nekdo se zkusenostmi poskytne mensi shrnuti :)

--
S pozdravem

Co napsat do signatury, aby to nikoho nepohorsilo? Snad jedine nejakou
obecne znamou pravdu. Doufam, ze vsichni vite, ze tucnak je bylozrava ryba.