Persistentni ssh (nebo podobne)

Petr Snajdr snajdr na firma.seznam.cz
Úterý Listopad 23 19:25:38 CET 1999

> Muzes to trochu rozvest? Rsync znam jenom velice zbezne (respektive
> jednou jsem s nim odnekud cosi stahnul :). Nepotrebuju ale napriklad
> soubor ukladat na druhem serveru, staci mi, kdyz ziskam jeho obsah primo
> do aplikace, ta si z nej neco vytahne a zapomene, ze existuje.
>
> Dale jak je to s autentifikaci, zabezpecenim prenosu, kompresi atd?
> (Ano, znam man, ale jsem trosku liny ho cist, alespon zatim, takze mi
> treba nekdo se zkusenostmi poskytne mensi shrnuti :)

No ja nevim, nejlepe si precist dokumentaci a navic lenost by se nemela
podporovat :-). Nicmene rsync je dobra vec na  synchronizaci souboru, ale
v tom pripade je to trochu neco jineho nez je potrebujes.

Pokud jde o auth., bezpecnost, kompresi apod. tak to zalezi na tom
pres co rsync pouzijes. K dispozici je ledacos, ale prevazna cast
uzivatelu budu zrejme volit ssh :-))) takze dale to rozvadet
nema cenu :).

Mimochodem proc to neudelas nejak takto:

1) ssh spojeni na vzdaleny pocitac
2) cat soubor1 oddelovac soibor2 oddelovac ....

No a aplikaci si to rozdeli podle retezce obsazeneho v souboru oddelovac :-)
Neni to kdovi co,ale fungovat by to mohlo (a nebo si misto
primeho pouziti cat napsat jednochy skriptik, ktery ten oddelovac tam bude
davat sam ...)

S pozdravem
    Petr Snajdr