pomale ide disky?

Úterý Listopad 23 21:13:27 CET 1999

David Rohleder (davro na ics.muni.cz) wrote:
: Petr Soucek <petr na ryston.cz> writes:
:
: > Jaroslav Jirasek wrote:
: > >
: > > Dobry den,
: > > zda se mi, ze od te doby, co jsem nainstaloval RH 6.1 (2.2.12), tak
: > > mam oba IDE disky jaksi zpomalene. Jsou to nova 15GB IBM a ja z nich
: >
: > Mate na nic vypneute ATA/66 (pomoci utility ibmata66.exe) ? Pokud
: > nemate  radic ATA66, tak je to skoro nutnost, rada mb s tim ma problem.

Skoro neznamena uplne. Ja mam desku Asus P5A s ATA33 a disk IBM s ATA66.
Vse funguje jak ma - domluvi se na ATA33 a funguji jak maji.

: Kdyz uz jsme u tech ATA/66 tak se zeptam: je mozne zapnout UDMA na
: desce, ktera podporuje ATA/33 s diskem, ktery podporuje ATA/66?

Ano. To ze disk podporuje ATA66 znamena ze podporuje i ATA33 a deska
by se s nim mela na tom automaticky domluvit. To same se deje pokud
mate ATA66 jak disk tak radic, ale kabel je obycejny ATA33.

Leos Bitto