pomale ide disky?

David Rohleder davro na ics.muni.cz
Úterý Listopad 23 20:04:29 CET 1999

Petr Soucek <petr na ryston.cz> writes:

> Mate na nic vypneute ATA/66 (pomoci utility ibmata66.exe) ? Pokud
> nemate  radic ATA66, tak je to skoro nutnost, rada mb s tim ma problem.

Kdyz uz jsme u tech ATA/66 tak se zeptam: je mozne zapnout UDMA na
desce, ktera podporuje ATA/33 s diskem, ktery podporuje ATA/66?

Mam desku, o ktere se v dokumentaci patche do jadra pise, ze je s ni
ten patch otestovany (idepatch), ale v lepsim pripade to nezrychli, v
horsim pripade to vytuhne. Deska Asus SP97V.

Brno, Czech Republic