Konzistentnost serveru - jak zabezpecit?

Úterý Listopad 23 22:26:30 CET 1999

On Tue, 23 Nov 1999, Petr Snajdr wrote:

>  Takze problem jsme pojmenovali, vsichni o nem vi, tahle diskuse neni prvni apod.
>  Procpak je tedy Linux tak konzervativni? Nikdo to nenpsal, nekdo
>  to napsal, ale spatne nebo to nedokazal prosadit, obcne se to nepovzuje za
>  problem, lepe je to do nekocna obchazet, neco uplne jineho?

Capability-based systemy prirozene operuji v dost odlisnych
pojmech. Zpetna kompatibilita je pak netrivialni problem. A stare reseni
celkem funguje --- pokud respektujeme jeho principialni omezeni.

>  adresarove sluzby, distribuovane a zurnalove FS, bezpecne RPC (idealne
>  napr. kerberizovana cela distribuce) atd. atd.  atd. atd.  atd.

Bezpecne RPC je skoro oxymoron.

>  Ani nemluve o ponekud archaicky vypadajicich limtech na soubory, pamet

Archaicke limity na archaickych hw platformach? :)

>  Ja bych zase tak plosne vse neodsuzoval ;-)

Ja jsem nekoho odsuzoval? :)

P.S. neslo by to priste poslat jen jednou? :)