Konzistentnost serveru - jak zabezpecit?

Petr Snajdr snajdr na firma.seznam.cz
Úterý Listopad 23 22:43:31 CET 1999

> Capability-based systemy prirozene operuji v dost odlisnych
> pojmech. Zpetna kompatibilita je pak netrivialni problem. A stare reseni
> celkem funguje --- pokud respektujeme jeho principialni omezeni.

Takze pohoda :-)

^^^^^^^^^^^^^^ tohle bych povazoval za nejdulezitejsi ze vseho
co jsem napsal.

> Bezpecne RPC je skoro oxymoron.

Tohle slovo me dostalo :), ale na druhe strane to nezni jako reseni.
Pokud si to odporuje, co jineho je k dispozici analogickeho?

> Archaicke limity na archaickych hw platformach? :)

Ano, je to tak. HW na archaicke platformy se da koupit na kazdem rohu
coz muze byt docela vyhodou a pritom nestoji more penez (coz muze
byt take vyhodou). Kdyz vemu, ze nektere z tech limitu neni tezke dosahnout
a ze operacni systemy pri jejiz jmenu se temer kazdy pokrizuje s tim
problemy nemaji ...

> Ja jsem nekoho odsuzoval? :)

> P.S. neslo by to priste poslat jen jednou? :)

Slo, to byl omyl, mail server se nejak polamal a vypadalo to, ze nic
neodeslal.
Moje chyba.

S pozdravem
    Petr Snajdr