PPP pripojeni na internet s dynamickou IP adresou (DELSI)

Jiri Zach zach na teranet.cz
Středa Listopad 24 08:29:09 CET 1999

                                    \
                                    \
                                    \
                                   \
> [...]
\
>         TIMEOUT         45      \
>         OK                    ATD,${TELEPHONE} \
>         'ogin:'                                                       \
>         'ssword:'                                                  \
>         SAY                  ' cekam ...'                     \
>         PROTOCOL      '\c'                                \
>         SAY                  ' modemy spojeny\n'       \
>         TIMEOUT         20                                 \
>         SAY                  'PPP bezi.\n'  2>/dev/console

Ne, prihlasovaci script u NT by nemel byt, protoze se tam nedostavate do
terminaloveho prihasovani jako treba u ciscanebo unixu. I kdyz u cisca to
muze byt a nemusi nebo se to da zakazat. U NT se urcite nedockate promtu
ogin: nebo sername: tam to but nesmi. NT hned po spojeni spusti ppp
protokol a authentikace pak bezi na nem. Zdroje pro tuto authentikaci jsou
ve zminovanych pap(chap)-secret