underground - nove clanky

underground info redakce na underground.cz
Středa Listopad 24 08:31:39 CET 1999

nejnovejsi clanky na http://underground.cz/
(generovano denne)

vylet
(pavel vesely, rubrika drogy, 24. 11. 1999 07:47)

tak zase beru konektor a strkam si ho do hlavy. cely svet mi najednou
potemni, nic neslysim, nic nevidim, mam pocit, ze ja sam jsem
ztelesnene nic pohybujici se uvnitr jeste vetsiho nic. tedy nemohu
rict, ze se nejak pohybuji, protoze v tom okolnim nic to nejak neni
poznat. nahle v dalce vidim bile oslnujici svetlo se zhnoucim
okrajem. nejprve je male, pak se zvetsuje. nebo priblizuje? presne
netusim, ale rozhodne s nim sili i...

http://underground.cz/ - internetovy ezine nejen o pocitacich

nechcete-li dale od nas dostavat tento e-mail, nebo ho naopak chcete
dostavat casteji, zmente sve nastaveni na http://underground.cz/email.html
vas klic je 943345362760023