Persistentni ssh (nebo podobne)

Michal Krause michal na krause.cz
Středa Listopad 24 18:22:14 CET 1999

On 11/24/99 13:22, Jan Kasprzak wrote:

> 	A neni lepsi pouzit ssh port forwarding?  Dva stroje A a B,
> na B by na portu 1234 cekal rsync (spousteny z inetd a omezeny TCP wrapperem
> na localhost), spustil by se jednou
>
> 	ssh -L 3456:B:1234 user na B 'sleep 10000' &
>
> a pak by se delal na stroji A rsync proti stroji A portu 3456.
>
> (Rsync lze nahradit i necim jinym, nevim presne o jakou aplikaci vam jde).

Nakonec jsem pouzil podobne reseni, ale misto ssh pouzivam Zebedee
(blowfish + zlib tunel). ssh mi z nejakeho neznameho duvodu nechtelo
rozumne pracovat v pozadi (proslo pouze prvni spojeni). Pres zebedee
tuneluju http protokol (pro jeho jednoduchost a snadnost implementace).
Na cilovem serveru jsem specialne pro tato data nahodil server Boa,
ktery jsem si patchnul tak, aby slo povolit pristup pouze z urcite IP
adresy (v tomto pripade 127.0.0.1).

Zatim to vypada dobre, uvidime, co ukaze praxe.

Diky vsem za napady.

--
S pozdravem

Co napsat do signatury, aby to nikoho nepohorsilo? Snad jedine nejakou
obecne znamou pravdu. Doufam, ze vsichni vite, ze tucnak je bylozrava ryba.